Wednesday 7 December 2011

Akhirnya Berjaya..

Sekian lama bersama akhirnya terpisah jua..sedih tapi kena ajar juga..oppsss..gedik tul aku nie..

Selama nie kakak dan adik tidur satu bilik dengan aku..akhirnya diorang tidur di bilik sendiri..korang mesti cakap nie pun nak citer ke?..sebelum ada yang cakap biar aku tulis dulu..suka hati aku lah blog aku kan..dah aku buat blog nie untuk  anak-anak aku bagi diorang tahu perkembangan dari kecil hingga dewasa....

Kita sambung balik citer itu pun puas duk janji kan macam-macam..bagi semangat lah..nak kena puji-puji sikit..cakap-cakap macam-macam lah..bagi happy2 dulu..tidur tanpa paksaan..

Tapi mama dia yang over sedih lak..hehehe..ntah apa-apa jer aku..aku juga yang suruh diorang tidor asing..

Masa kena tidur sendiri aku tengok diorang ok lah..tak ada lah nak nagis ke..buat muka sedih atau muka meraih simpati macam selalu..tapi kali nie aku cakap jer terus ok..good girl & good boy..

Tengah tidur sedap..tiba-tiba leh lak aku terjaga..teraba-raba cari anak aku..dalam samar-samar cahaya phone..aku cari diorang ingat tidur hujung kaki ke.. tidur lasak..jatuh katil ke..panik jap..pastu baru tersedar diorang kan tidur kat bilik sendiri..sengal tul aku..sengih sorang-sorang..aku dah buat lawak antarabangsa pagi-pagi buta ..nasib baik En Hubby tak sedar..kalau tak malu jer..

Bila kakak & adik dah bangun aku pun apa lagi pujilah ..punya la senyum lebar diorang..saja bagi semangat...

Lega aku satu kerja & tanggungjawab dah selesai....

Kakak dan adik memang good girl and good boy..Mama bangga dengan anak mama..

ok..setakat nie..kita jumpa entry lain.

Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates