Thursday 15 December 2011

List Dah Siap..Tunggu Masa Nak Beli..

Assalammualaikum..


List di atas nie keperluan utama yang perlu dibeli..dapat gaji nie shopping barang sekolah anak..

Aku & anak yang excited sangat..teruja ko anak dah pakai uniform sekolah..mesti korang cakap ade aku kisah...tapi aku kesah..Papa jangan buat muka blur yer..siap sedia jer duit yer..Tu la sapa suruh goverment gaji kuar awal kan dah kena...tak pa..kita wat pepatah melayu sendiri... duit papa duit mama ..duit mama duit papa jugak..Duit yang ada kita sama-sama gunakan..boleh gitu..Macam tak best jer pepatah tue..kite wat pepatah sendiri  lak..duit papa duit mama...duit mama suka hati mama la nak buat apa..hehehe :)

Insyaallah kalau mama dapat $$$$$ kiter shoping barang kita lak..kita kerja pun untuk anak-anak juga..

Apa-apa pun saya sayang keluarga saya...tiba-tiba tertulis ayat terformal lak ...

Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates