Thursday 15 December 2011

Hadiah Istimewa Khas Untuk Anak Mama..

Macama mana nak mula story-mory nie yer..

Disebabkan anak mama makin membesar  dan mama dah tak larat nak pot..pet..pot..pet..kat anak mama..so aku decide beli hadiah nie kat umah..tujuan hadiah nie beli bukan nak gunakan sangat just nak bagi peringatan jer..apa orang kata buat acah-acah jer..

Mula-mula kat kedai tu gedik semacam jer tak reti diam aktif tul..mama dia nie ada lah suruh jaga kelakuan sikit tue..sekejap jer ok pastu jadi balik..tak makan saman..duk cari barang ternampak lak hadiah..apa lagi buat bahasa isyarat sama Hubby...dan hubby kata ok terus aku rembat .. tapi bila budak dua orang nampak jer hadiah nie secara automatik ..terus berubah menjadi sangat baik....Aku cakap dalam hati ok gak beli hadiah nie..dengar kata lak ..cakap sekali jer..Yang kelakar masa dalam kereta ,fuhhhh... cukup baik duduk diam-diam tak ada lah nak gurau senda dalam kereta..aku pun rasa tenang...sebab apa?  tahu ada hadiah..

Lepas beli barang dapur terus pergi lepak kedai mamak..Nuqman & Batrisyia pekena maggie goreng dan roti canai untuk aku....Hubby makan telur setengah masak..eiiii kembang tekak aku tengok telur masak gitu..aku benda lembik-lembik tak makan tekak aku secara automatik loya.. entah apa jer aku nie..yang ikut perangai aku nuqman..padahal kat umah tadi dah makan nasi..kat kedai makan aku respek tul budak dua orang nie memang baik di luar jangkaan..bukan anak mama nie tak baik tapi nie baik luar biasa..Disebabkan ada hadiah semua jadi baik dan dengar kata...Bagus anak mama..Sebelum kita tengok hadiah kita layan gambor depa makan...

Maggie + air kosong + biskut oreo


Maggie + air susu + telor setengah masak
Nak suap pulak

Dah sedia..Hadiahnya  panjang  dan berwarna coklat..cute jer..Nak tahu apanya hadiah istimewa tue...

v



 
v


 
v


 
v


 
v


 
v


rotan

Hehehe.. :) hadiah nie la anak mama jadi baik..hadiah nie aku gantung jer..kita tengokla nanti siapa mangsa pertama yang akan kena.. So dont naughty and be good..


Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates