Friday 23 December 2011

Aku nak Jadi Hulk..

Hai..

Hari tu ada request kat Hubby nak beli phone baru..entry hari tu pun ada letak gambor ingat En Hubby paham rupa-rupanya..terlebih paham .....so sweet..

Memang dia beli pun phone baru tapiiiiiii untuk dia la.....bukan untuk aku..bengang jer aku..tapi hubby tak de la kejam sangat dia beli gak untuk aku..tersangat la terharu bila hubby bagi hadiah kat aku....lagi double , triple sweet nya..

Tapi terharu aku nie lain macam cikit....Mau tak terlebih terharu..bukan phone baru tapi sim kad baru..waaaaaaaaaaaaaa... :(

Hubby kata ok apa beli sim card baru ada dua..satu prepaid ,satu lagi bil..aku cakap dalam hati ada yang karang tidur dalam bilik air....Dalam majuk-majuk manje amik jugak sim tu..#apapepuntabole#...

Nak camne kan nampaknya duit aku jugak la kuar kena beli..dah aku gatai nak beli yang baru kan..amik ko....

Ok just nak share jer..bagi korang simpati dengan aku..simpati tak????simpati la yer...



Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates