Thursday 22 December 2011

Baca Buku ...

Hai U Ols...

CINTA KONTRAK ..akhirnya habis gak aku baca Novel yang aku pinjam kat member opis aku..nak tahu berapa lama aku amik masa membaca?..tak ya la aku tulis...

Citernya memang best giler..nasib aku tak giler..kalau tak cian En Hubby aku..dah mula nak merepek meraban...hehehe...korang kalau tengah tension atau stress baca novel nie  pun leh hilang tension..aku bace novel nie jap gelak sorang-sorang..senyum sorang-sorang ..sampai bab sedih feeling terlebih lak...aku buat drama dah...hujan di pipi tembam ku..nangis la apa lagi....sampai anak aku pun leh perasan..sampai si kakak tanya "mama baca apa sampai nagis nie."..cehh terkantoi lak..selambar jer aku cakap "mana ada nagis mama nak kena selsema nie "..tiba-tiba lak si kakak lak merah mata..apa kes lak minah sorang nie..aku dah tau jawapanya.. dia nie sensitif sikit tak leh tengok mama dia  nagis dia pun terikut emo cikit...

Kalau korang nak tau citer lanjut nie.. korang cari novel nie pastu korang baca sendiri la yer..aku malas nak buat rumusan tentang citer nie..cukup la masa zaman sekolah dolu-dolu..



Untuk korang kalau nak lapangkan otak yang sediada serabut dengan kerja kat opis nie..cer baca novel..

Ok jumpa entry lain lak..


Noor....

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates