Wednesday 21 December 2011

Dia dah Mula Dah..Nie yang Aku Tak Suka Nie..

Sabar jer la aku ngan budak diorang nie..Kan aku dah cakap mesti diaorang akan tanya..aku rase dah banyak kali aku habaq kat depa...

Depa nie sajer nak bagi mama dia tukar jadi Hulk .. sekolah lagi dua minggu sayang..Bukan tak leh tanya tapi kalau satu hari 3-4 kali dia tanya ko tak fed up ke..nak-nak lak time korang tengah ada keje..

Nampak jer barang sekolah tanya bila nak sekolah..mama tau la kakak & adik excited nak pakai baju sekolah..tapi leh sabaq tak..dua minggu lagi tau..diulang lagi dua minggu..

Nanti dah sekolah..jangan lak malas..

Situasi yang buat aku nak marah ..aku rasa nak tukar jadi hulk merah+hijau+kunig+biru..dan sewarna sewaktunya..

[1] Time sampai umah..kunci pintu umah pun lum bukak..dan tanya..
[2] Time mama nak tukar uniform kerja ke uniform umah..
[3] Time masak..nak-nak aku tengah goreng ikan..pastu ikan tu leh wat percikan ala-ala manja gitu...aku allergic tul dengan percikan nie...
[4] Time aku mengemas dan badan dah mandi peluh..
[5] Time menuju ke bilik mandi..
[6] Time aku tengok citer best..dapat lak drama yang buat air mata..
[7] Time makan nak-nak time puyut lapor..

Aku rasa setakat nie jer la..yang lain aku leh accept lagi..

Awas anak mama..kalau nak tanya tengok time yer.bila mama duk tak ada wat per tak nak tanya..sajerkan suka tengok mama jadi hulk yer..

Tapi apa pun mama tetap sayang kamu berdua..kamukan si jantung hati mama.


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates