Tuesday 20 December 2011

Bilik Kakak & Adik

Godek punya godek kat komputer jumpa la folder nie..lupa bubuh nama ape kat file..nasib  jumpa..Entry hari tu ade cerita pasal kakak dan adik dah tidur asingkan..ingat tak?..tak ingat cari balik..kalau malas biar je la yer....Layan citer

Dah diorang ok tidur sendiri aku dengan rela hati mengecat bilik mengikut tema wane yang diorang nak..padahal diorang tak de request pun aku jer terlebih rajin  & excited nak cat bilik..poyo jer mama dia nie kan...saja bagi happy kat budak dua orang nie..Cat nie pun balance adik ipar aku cat bilik dia..muka tak malu pi minta...ada aku kesah..wat per nak membazirkan..hehehe..bukan kedekut yer..tak suka membazir..ya ke???

Wane biru & kelabu..ok jer la nanti klu lebih rajin beli cat lain tukar warna lak..nie temporary jer....
Aku cat dengan kakak dan adik jer..En Hubby kuar ada jobs kat umah orang kawin..Budak nie punya la excited dapat mengecat cat..habis tangan ..baju kena cat..tapi tak pa yang penting kita enjoy..

Jom layan gambor guna handphone jer..so gambo tak clear sangat.. ^_____^

wane asal
tak sesuai langsung

mama kami dah ready nak tidur..
biru & kelabu
bilik kami

katil adik


cinta hati mama



Nie la bilik tidur..ni la jugak bilik mainan diorang..budak nie aku ajar  bagun tidur kemas katil..actually the boy is good better their sister..

Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates