Tuesday 27 December 2011

Kakak Dan Kebayan..

Nak share perihal anak dara aku..dia buat lawak..


Aku nie ada kenduri baru nak cari baju baru..aku kerja dah ada uniform so jarangla nak pakai atau beli baju kurung..Dah pulak tu tuan rumah minta sedara mara ikut tema.. waner biru..

Aku cadang nak pakai kan kakak kebaya dengan seluar jer la..Aku cari baju aku dulu..dah puas cari tak ada yang berkenan hati..penat tul..Tiba-tiba si kakak cakap dengan muka selambar dan kuat  " Mama cepatla kata nak cari baju kebayan kakak".. aku apa lagi tergelak la tapi nasib leh control kalau tak mahu kedai nie retak..aku cakap bukan kebayan la kakak tapi baju kebaya..."yela tu la kakak cakap tadi"..ecehh control pulak..

Sampai naik lenguh kaki aku naik turun..keluar masuk kedai..Excercise tul...Lastly tak de jugak ..tension aku..lastly aku beli kain dan tempah jer..amik ko..sedondon dengan kakak..Habis cerita..

Citer pasal kebayan sejengal jer..


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates