Monday 14 April 2014

Finaly Aku Ada Jugak!!

Assalammualaikum...

dua tiga hari nie badan kurang sihat jer..rasa nak demam tapi tak jugak demam lagi..just selsema dan batuk jer..tak suka macam nie lagi seminggu nak jalan honeymoon dengan En hubby..tak syokla kalau tak sihat..

dah 34 tahun hidup baru nak ada pasport..hahaha..orang lain dah ada aku baru nak buat tu pun sebab nak jalan kalau tak asyik pakai boder pass jer..aku nak ke luar negara memang tak ada la kecuali opis aku bawa baru ke luar negara..Actually kerja dengan syarikat nie dah nak masuk 10tahun kalau pergi Luar negara asyik guna boder pass selagi tak suruh buat selagi tu tak buat..

hari tu aku dengan En Hubby buat jugak la dah company suruh buat terpaksa jugakla..ingat kan susah and rumit..ya allah senang jer and cepat..kalau tahu lagi dulu aku buat ..hahaha dalam sejam setengah jer dah siap..Lagipun aku nie jenis tak suka menuggu sesuatu lama-lama..cepat bosan..

Photo: Akhirnya ada juga..blh g jln2
finally 

Lagipun memang kena ada sebab hujung tahun ni kena masuk Singapore cousin aku kahwin..so kena ada jugakla..budak-budak masuk bawah aku jer...Lagipun aku bukan selalu pergi overseakan..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates