Tuesday 15 April 2014

Kek Buter In The Kitchen

Assalamualaikum..

dah lama tak buat kek..semalam repeat kek butter..kek kegemaran semua katanya..Nuqman paling suka banyak jugak dia makan..plan nak buat ais krim sendiri tapi hati macam was-was jer..kalau was-was  so tak payah nak mengada-ngada karang tak jadi aku jugak yang tension..so terhasil la kek butter katanya..

masa buat kek tukar pattern sikit just tambah warna jer..masa buat nie kelakar giler aku boleh pulak salah teknik..last jadi camni rupa..masa tu tengah pikir apa entah last-last  silap buat tapi kek tetap jadi just pattern tak jadi pelangila..ingat nak buat belang-belang nampak cantik sikit..

sepatunya jadi macam nie
V


V


V


V


V


V


V



Photo
taraaaa jadi macam nie terus - kek butter
Masa dalam proses membakar aku baru jer masuk oven tak sampai 5 minit En Hubby sound " tak naik pun"..aku pun apa cakap la"agak-agakla tak sampai lima mint nak naik apanya" terus bagi jelingan maut ..En Hubby gelak jer saje jer tau nak main jiwa aku...tapi dah siap bukan main puji melambung kek bini dia..aku masak tengahari nak sampai malam dah suku tinggal..itu tanda nya apa??


No comments:

Post a Comment


Blogger Templates