Thursday 3 April 2014

Sambutan Ulang Tahun Perkahwinan Ibu & Ayah Yang Ke 38 Tahun

assalammualaikum..

Last weekend sambut anivessary ayah dan ibu dekat ulu yam..seronok tengok ayah dan ibu happy..lebih seronok semua anak menantu dan cucu dapat berkumpul sama-sama..selalu ada jer yang tak dapat joint...aku sebagai urusetia tak bertauliah telah buat notice kat semua dalam whatsup..so semua agree perbincangan selanjut di jalankan..

so memandangkan kat rumah ibu Sg Buloh tak ada air so kitaorang buat simple dan aku plan setiap family bawak something boleh makan dan satu lagi arahan aku pukul 9 mesti gerak rumah sapa lambat kena tinggal..tengok di situ aku dah giler kuasa kan...so far alhamdullilah semua berjalan lancar..

Photo
misi mencari tempat
Punya la banyak barang biasala kan bawak budak kecikkan..pemanggang ajaibpun kitaorang bawak..

dah dapat tempat
menu hari itu ada bihun dan sandwich dari kakak ipar aku yati...aku bawak barang bbq, keropok-keropk , air kotak dan nasi goreng...adik ipar aku bawak kek je..nasib kek dia bwak sedap..kalau tak memang kena bahan dengan aku la...

 muka nakal Amsyar & Adam serius jer..boleh same color baju pulak aritu
Actually beza diorang cuma 13 hari jer..perangai lebih kurang aje..tapi Amsyar tetap panggil adik..tapi Adam masih belum pandai jalan lagi tapi baru nak jalan dua tiga tapak jer..Amsyar jangan cakap la dah berlari..

main simbah -simbah air..
masa nie semua orang dah lencun sampai anka buah aku kecut-kecut jari still dah berendam..aku masih bertahan duduk kat pondok..air sejuk giler tak kuasa aku..tu aku turun habis aku dah dia simbah air..kurang ajor abang dan adik aku..aku dah fobia sikit dengan air nie..nasib ayah ada tangan ayah habis aku pegang kuat-kuat..
budak-budak dah mula lapor
Nuqman dengan batrisyia bukan main seronok lagi..walaupun sejuk tetap  mandi..

bersama ayah yang happy hari tu

Ayah aku  paksa ambil cuti hari tu..kalau tak sibuk kerja jer..dah demam pun nak jugak kerja..

aku bersama abang dan adam..

nie masa belum turun rehat kejap

awat makan macam tu

Photo
layan daging burger 
ucu bersama ibu
hairan aku tengok dalam phone semua muka Ucu jer..gambor aku kurang pulak..nak tak nak terpaksa tempek jugak muka budak nie..

Photo: my hero
ayah tengah bakor sosej ambil alih tugas dari En hubby
proses naik ke atas

adik ipar yang takut air..belakang tu laki dia sengeh jer tengok bini pose...hahaha
Disebabkan dia sorang jer tak mandi so dia di tugaskan menjaga beg dan makanan..lepas tu kitaorang dera dia..semua dah turun kat air jerit panggil dia suruh baling keropk ..hahaha..nasibla kan sapa tak suruh tak nak mandi..
acara potong kek dalam hutan
lepas berendam aku jerit suruh naik nak potong kek..ko mampu dalam hutan nyanyi dan potong kek..hahaha..nasib orang semua duduk jauh-jauhkan..tak malu la sangat 

suap menyuap 

budak takut air sejuk
Amsyar asal kena air sejuk jer jerit..penakut air sejuk..kalau si Adam sampai kecut-kecut tangan tak nak naik suka bukan main air..

ayah dan ibu
Photo
me & Hubby
Last sekali muka tuan belog bersama En Hubby..apa-apa pun memang happy betul..lama sangat tak keluar ramai-ramai...last keluar ramai tahun 2009..lama giler..



No comments:

Post a Comment


Blogger Templates