Monday 21 April 2014

Mood Masih Sedih Lagi :(

Assalammualaikum...

mood masih kelaut lagi..sedih masih terasa lagi..salam takziah buat sepupu rapat aku yang kematian suaminya pada 17hb  April 2014 jam 10:20 pagi..

Actuaaly arwah eksiden kemalangan sewaktu balik kerja pada 10hb hai tu..kitaorang memang plan 17hb nie nak balik pergi melawat kat Hospital Serang..tapi sayang allah lebih sayang padanya..ya kitaorang datang jugak melawat..hanya jenazah sahaja..ralat sungguh kitaorang..

rasa masih terngiang-ngiang kenangan semasa family day hari tu..arwah memang baik dan disenangi semua..

Tak sangka aku aku ada buat entry pasal big family konon nak buat kenangan tapi memang menjadi kenangan buat aku..aku ingat nak buat entry game masa hari tu rasa dah tawar..biarkan jela hanya gambar saja jadi kenangan..

To my cousin jaja kuat kan semangat demi anak kecil yang telah kehilangan kasih sayang seorang ayah..dan tabah menempuhi hari-hari akan datang..kak nor hanya dapat doakan dan sedekah al fatihah untuk arwah Fuad..kami semua terasa kehilanganya..

to all harap dapat sedekah kan al fatihah kepada arwah Ahmad Fuad B Mohd Ali dan damaila ko disana dan dimasukan ke dalam golongan beriman..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates