Wednesday 14 May 2014

Hari Ibu

Assalammualaikum..

Seronok tengok anak-anak dah faham apa itu hari ibu..so tahun nie dapat kad hasil tangan anak-anak..mama hargai dan sayang kalian..


sempena hari Ibu aku dah plan bagitau En Hubby ajak naik Cameron Hinghland tapi macam biasa tiada tindak balas dari mulutnya.. aku tak kisah tapi aku dah susun plan baik punya dia tak tahu..hahaha aku dah pesan awal-awal sempena Hari Ibu aku tak nak masak..nasib setahun sekali jer kan Hari Ibu kalau tiap-tiap bulan pengsan En Hubby..tup..tup..tup hari Sabtu bantai seharian hujan nampak gaya macam tak ada harapan jer lagi pun En Hubby kata takut jalan licin hujan-hujan nie..so tak pe kepala otak aku dah susun banyak tempat nak pergi..hahahaha..

plan kedua nak pergi Ipoh main bowling..budak-budak nie dah lama tak main bowling..sajer jer bagi anak- anak happy mak tak happy tak pe janji anak happy sudah..biasala kan dah jadi mak-mak keutamaan pada anak jer..

tengah tidor rasa kat mulut pipi semua basah ingat En Hubyy cium..oppssss..rupanya Amsyar cium..hahaha...awal budak nie bangun dia pun tahu hari ni hari Ibu..sayang Amsyar..Lepas tu sorang-sorang bagi kad ucapan Hari Ibu..so terharu rasa sangat dihargai oleh anak-anak walaupun masih bergolek atas tilam...


kad hasil tangan anak-anak
kad dua-dua sama jer hasilanya..tiru ke apa?tapi apa pun mama hargainya..
kad dari Kak tisya


Kad dari Nuqman

isi dalam kad

Tisya


Nuqman

sayang kamu
Photo
sayang kamu juga



No comments:

Post a Comment


Blogger Templates