Friday 2 May 2014

Tiada Istilah Cuti Bagi Orang Pompuan

Assalammualaikum..

Semalam cuti hari pekerja tapi aku tetap kerja jugak..kerja kat rumah la..biasala orang pompuan kan kerja- rumah nie mana pernah nak habis..

Berapa hari tak betul-betul kemas rumahkan ..kemas pun ada ke main -main pulak..that means hari kerja kemas mana yang sempat jer la kan....so semalam habis rumah aku kemas cantik jer berkilat..baju pun yang dah tinggi pun habis clear aku lipat siapa paksa En Hubby tolong lipat lagi..hahaha..anak-anak aku lepaskan kat luar main habis badan Amsyar kena gigit nyamuk..mana nyamuk tak suka hanya diapers jer..

Dah settel  tiba-tiba jer mood rajin nak buat kuih buah melaka..terover pulak kan buat kuih sebenarnya bukan apa nak habiskan tepung yang tinggal hujung-hujung  nak expired date..hahaha so gagahkan diri merajinkan...

versi aku
Saje buat dua colur  nak bagi anak- anak teruja makan..tapi yang teruja mak dia juga..dah siap saje nak eksyen kat family sg buloh whatsup family group tapi last aku yang tension jer..hahaha

diorang pergi makan sushi.grrrrr..


ko dah kenapa terlebih wasabi ke?


adik aku & bini dia

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates